ПОДКРЕПЯМ Selo.BG!
Selo.BG е алтернативна медия за развитие на селата. Подкрепете нашите каузи и дейност!
Изключително силната тенденция в цяла Западна Европа за преминаване към алтернативи на консумацията на месо, засили страховете на редица месопреработвателни предприятия и корпоративни ферми с месно направление, които не са готови за преструктуриране на бизнеса си спрямо тенденциите в потребителското поведение.
Все по-засилващите се тенденции за търсене на чиста, билогична и вегетарианска храна от страна на домакинствата, ресторантите и дори големите глобални търговски вериги със сигурност ще променят пазара, който отчита все по-слабо търсене на месни продукти. В този контекст дори McDonalds отчете, че един от най-търсените бургери във веригата в Германия през последната година е с новия вид протеинови - безмесни кюфтета.
Именно тази тенденция изкара извън нерви неправителствената организация, известно в Европа като "агро...
Прочетете цялата новина в АгроКлуб - Агро новини, видео и коментари