Търсене

Н.Колев: Рекламите на български плодове и зеленчуци във веригите са параван на масовия внос (ВИДЕО)

22.11.2019 г.
536
Големите търговски вериги напоследък не предпочитат българска стока. Въпреки масовите медийни кампании, въпреки рекламите, че стоката във веригите е българска, това е само един параван, зад който стои масовият внос. Това коментира пред АгроКлуб Николай Колев, председател на Съюза на Дунавските овощари. По думите на Колев, който отглежда 200 дка ябълки и 100 дка круши в Русенско, българска стока има, и то достатъчно. Много от земеделските производители на плодове и зеленчуци са постигнали добра степен на опакованост на продукцията, логистика за доставки до търговската верига… Въпреки това веригите предпочитат по-лесния или наложения отвън начин - да не купуват българска продукция. “Един пример - миналата година при свръхпроизводство на ябълки в ЕС, на наши производители, които имат дългосрочни договори с веригите,  в един момент им...

Прочетете цялата новина в АгроКлуб - Агро новини, видео и коментари
Коментари 0

За да коментирате, е нужно да влезете