Търсене

Корейският пазар търси български вина, млечни продукти и етерични масла

10.09.2019 г.
68
Български продукти сред които вино , етерични масла и млечни продукти, са с изключителен потенциал да бъдат изнасяни за корейския пазар. Това стана ясно по време на среща на министъра на икономиката Емил Караниколов, който е  на работно посещение в Сеул, с председателя на Корейската асоциация на компаниите-вносители /КOIMA/ г-н Хонг Кванг-Хи, съобщават от Министерство на икономиката.  Корейската асоциация на компаниите-вносители (KOIMA) е организация, в която членуват над 8000 южнокорейски бизнес компании-вносители и е създадена през 1970 г. Това е единствената бизнес организация в Република Корея, която има за цел да подпомага вноса от чужбина и играе много важна роля в насърчаването на търговията на страната. По време на разговорите  от организацията  са проявили интерес и към други висококачествени български продукти, които да...

Прочетете цялата новина в АгроКлуб - Агро новини, видео и коментари
Коментари 0

За да коментирате, е нужно да влезете