ПОДКРЕПЯМ Selo.BG!
Selo.BG е алтернативна медия за развитие на селата. Подкрепете нашите каузи и дейност!
Евтини агро стоки, храни и напитки от немските дискаунт вериги Lidl и Aldi разводняват вече пазара и в САЩ. Стратегията им за глобално разпространение като гарант в пазара на храни, раздразни дългогодишните местни играчи, които се оказаха неподготвени за немската концепция - малък асортимент стоки, но всички на ниски цени.
"Нашата страна бива завладяна от германските ритейлъри и те промениха екосистемата значително", казва Джон Рос, президент и главен изпълнителен директор на IGA Inc., асоциация на около 600 американски хранителни магазини.
В отговор американските конкуренти също понижават цените на продукти като мляко и яйца и добавят такива, които често липсват в Aldi и Lidl, като свежи плодове и зеленчуци. Битката между тях идва в момент, в който търговците вече правят всичко възможно, за да задържат клиентите си, които...
Прочетете цялата новина в АгроКлуб - Агро новини, видео и коментари